Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
O sposobach przyjmowania i załatwiania spraw stanowi instrukcja kancelaryjna zawarta w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U. Nr 112, poz. 1319 z 1999 r. ze zmianami).
Kontakt z sekretariatem szkoły
tel.: 42 634-74-11 lub 500 594 505
e-mail: kontakt@sp169.elodz.edu.pl
Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z kodeksem postępowania administracyjnego.
Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Starszy referent
Monika Kabzińska
- poniedziałek 8.00 -16.00
- wtorek 9.00 – 17.00
- środa 7.30 – 15.30
- czwartek 8.00 – 16.00
- piątek 7.30 – 15.30
Kierownik gospodarczy
Anna Domańska-Martficka
- poniedziałek 8.00 – 15.00
- wtorek 8.00 – 16.00
- środa 9.00 – 17.00
- czwartek 7.30 – 15.30
- piątek 8.00 – 16.00
Godziny przyjęć przez dyrektora szkoły:
- poniedziałek 10.00 – 11.00
- wtorek 15.00 – 17.00
- czwartek 14.00 – 16.00
w dniu zebrań z rodzicami od 16.00 do godz. 19.00
W przypadku konieczności spotkania w innym terminie, prosimy się skontaktować z sekretariatem w celu umówienia spotkania
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 15-12-2021 - Edycja treści
- 24-09-2020 - Edycja treści
- 23-09-2020 - Edycja treści
- 19-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 16-05-2012 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 718