Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Elektroniczna skrzynka podawcza

O sposobach przyjmowania i załatwiania spraw stanowi instrukcja kancelaryjna zawarta w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U. Nr 112, poz. 1319 z 1999 r. ze zmianami).

Kontakt z sekretariatem szkoły

tel.: 42 634-74-11 lub 500 594 505

e-mail: kontakt@sp169.elodz.edu.pl

Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów.

Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z kodeksem postępowania administracyjnego.

Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.

Starszy referent

Monika Kabzińska

  • poniedziałek 8.00 -16.00
  • wtorek 9.00 – 17.00
  • środa 7.30 – 15.30
  • czwartek 8.00 – 16.00
  • piątek 7.30 – 15.30

Kierownik gospodarczy

Anna Domańska-Martficka

  • poniedziałek 8.00 – 15.00
  • wtorek 8.00 – 16.00
  • środa 9.00 – 17.00
  • czwartek 7.30 – 15.30
  • piątek 8.00 – 16.00

Godziny przyjęć przez dyrektora szkoły:

  • poniedziałek 10.00 – 11.00
  • wtorek 15.00 – 17.00
  • czwartek 14.00 – 16.00

w dniu zebrań z rodzicami od 16.00 do godz. 19.00

W przypadku konieczności spotkania w innym terminie, prosimy się skontaktować z sekretariatem w celu umówienia spotkania

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi
odpowiada: Agata Piechna
data: 15-12-2021
wytworzył: Agata Piechna
data: 15-12-2021
data: 15-12-2021
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 15-12-2021 - Edycja treści
  • 24-09-2020 - Edycja treści
  • 23-09-2020 - Edycja treści
  • 19-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 16-05-2012 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 718